RANCANG PENCEN ANDA HARI INI


" Mahukan Kehidupan PENCEN Anda Bergaya? Mahukah Anda Miliki Bisnes Sendiri "

Bisnes ini mudah sahaja, semua peringkat usia mampu melakukannya. Saya bukan nak tabur janji pada Tuan/Puan boleh dapat segalanya. MUSTAHIL anda boleh gagal jika buat kerja bersama-sama dengan saya, yang paling penting SEMANGAT, KEMAHUAN dan ISTIQOMAH dan melakukan segala hal.

Tiada seorang pun manusia di muka bumi ALLAH ini meminta agar dirinya MISKIN @ MUFLIS, masing-masing berdoa nak hidup walaupun tak KAYA, SENANG pun jadilah... betulkan!!!



DAH TIBA MASANYA ANDA BERUBAH, SAYA TAHU ANDA DAH BOSAN DENGAN....

Kerja siang malam bagai nak RAK, tapi GAJI ciput, Bos juga yang KAYA dan DAPAT NAMA...

Duit gaji tak pernah cukup nak tampung hidup hingga hujung bulan.. Asyik POKAI jer..
Nak cuti pun susah, kena tengok MOOD Bos dulu..Cuti pun xde duit nak jalan-jalan, dok UMAH jer la..
Celik-celik mata dah HIDUP SUSAH hingga sekarang takkan 10, 20 tahun lagi pun nak camni jugak ker?mewarisi keturunan MISKIN lah sampai bila2..
Dah buat macam-macam Bisnes tapi tak pernah menjadi, asyik keluar modal jer.. rumah jadi stor bila barang tak laku, kena jual sendiri.. KESIAN. Orang buat berjaya ada TEKNIKnya, anda GAGAL ada SEBABnya.. pastu salahkan Bisnes..
Asyik tengok orang lain jer BERJAYA & HIDUP MEWAH, hati jelous tapi tak tahu cara macamna? pastu asyik dok komplen jer..
Bila pencen ingatkan nak RELAX, rupanya kena kerja balik dengan gaji yang CIPUT, TERPAKSA coz nak survive hidup
di hari tua... lebih baik tak payah pencen, kerja jer sampai habis umur..

Asyik sibuk dengan kerja jer, hingga tak de masa dengan KELUARGA.. sampai bila? ni katogeri gila kerja, tapi tak senang-senang jugak!!




Agak-agaknya nak ker kita jadi camni bila pencen nanti, so fikir-fikirkanlah!!!!!!

Cukupkah simpanan kita menjadi RM1 Juta untuk kita hidup selesa semasa pencen nanti, RM10k pun tak ada dalam simpanan, so macamana????

Kita sendiri kadang-kadang KONFIUS semada nak terus bekerja yang rezekinya 1/10 atau nak buat Bisnes yang mana rezekinya 9/10 atau nak dapatkan 10/10.

ADAKAH KITA MAHU TERGOLONG DALAM GOLONGAN INI..FIKIR-FIKIRKANLAH..!!



Nak kaya, nak berjaya MUDAH, yang SUSAHnya nak robohkan EGO anda untuk terima ILMU kaya dan berjaya.... Roboh EGO ini , Insyaallah ILMU kaya dan berjaya mudah masuk..