MODAL KECIL UNTUNG BESAR!

Assalamualaikum! Izinkan saya untuk berkongsi satu peluang hebat kepada anda yang positif2 belaka. Mahukah anda jika saya dapat tunjukkan anda satu jalan untuk anda berubah hidup pada masa depan ke arah yang lebih baik? Jika jawapannya TIDAK! Anda boleh berhenti membaca setakat ini sahaja. Jika jawapan anda adalah YA! Sila teruskan bacaan anda kerana anda akan didedahkan dengan satu ideologi alaf baru untuk hidup senang dalam bahasa lain adalah hidup sebagai ORANG KAYA BARU!

Tuan2 dan Puan2! Kata orang tua2 kita.. kalau nak kaya mesti berniaga! Hadis juga mengatakan 9/10 pintu rezeki itu datangnya daripada perniagaan. Oleh itu kenapa tunggu lagi. Jom kita mula berniaga dari sekarang. Persoalannya perniagaan yang macamana kita mahu mulakan. Nak jual apa. Berapa modalnya. Dan macam2 lagi perlu kita fikirkan. Menurut kata guru saya, perniagaan boleh dibahagikan kepada 4 kelompok besar iaitu..

PERTAMA: perniagaan yang biasa kita lihat, modalnya besar, risiko besar, untung juga besar! contohnya yang jenis buat loan bank 1, 2 juta punya seperti syarikat2 properties. Mana nak cari modal banyak tu... Modal besar untung besar!

KEDUA: perniagaan yang bersifat francais, yang sudah terbukti keberkesanannya! biasanya modalnya juga tinggi tapi untungnya pula kecil... modal besar untung kecil!

KETIGA: Modal kecil untung kecil macam lah mereka yang berniaga di pasar malam tu. Modal kecil jer seratus dua jer. Tapi untung nyer juga seratus dua jer... mmm... menarik gak ni... dan yang

KEEMPAT:.... MODAL KECIL UNTUNG BESAR! Wah ini lagi best. Modal biasanya orang keluar antara RM100 ke RM3000 lebih jer. Tapi potensi income dia boleh pergi hingga RM puluh2 ribu ke RM juta juta sebulan! Pelikkan. Itulah namanya power of network marketing! Kalau kita tanya siapa2 pun mesti lah dia nak yang modal kecil tapi untung besar! dan ini memang benar sudah ramai yang mencapainya!

JOM BUAT BISNES DENGAN KAMI SBG EJEN TEAM STRIKERS!

Kami tawarkan kepada anda satu peluang untuk dengan modal KECIL tapi untung BESAR! Anda hanya perlukan modal permulaan perniagaan anda serendah RM100 sahaja. Anda akan mendapat produk bernilai lebih dari harga modal sebagai gantian wang anda.

Produk2 ini menjadi "tool" untuk anda berjumpa kenalan rapat anda! Bagaimana bisnes ini boleh bagi untung besar kepada anda. Selain daripada berkongsi produk anda juga boleh berkongsi peluang bisnes kepada orang ramai. Setiap kemasukan ejen baru dalam rangkaian anda, maka anda akan mendapat bonus! Potensi bonus mencecah RM1200 sehari / RM36,000 sebulan.

Bagaimana caranya... susah nak cerita dalam ni... kena lah jumpa dulu kat mana2 senang saya nak tunjukkan...

sekian terima kasih